Γιόρτασαν το σύμβολο της Χριστιανικής πίστης στο Χολαργό

Πανηγυρικά τελέστηκε ο Εσπερινός του Τιμίου Σταυρού στην περιοχή του Χολαργού.

Του Εσπερινού αλλά και της λιτανείας προεξήρχε ο Επίσκοπος Σαλώνων Αντώνιος με αρκετούς ιερείς της Αρχιεπισκοπής.

Ο μεγάλος Σταυρός γεμάτος από βασιλικούς δέσποζε στο κέντρο του ναού, όπου όλοι οι πιστοί προσκυνούσαν εισερχόμενοι στον ναό.

Τον θείο λόγο κήρυξε ο Αρχιμανδρίτης Φιλόθεος Ορφανουδάκης ο οποίος μίλησε για το θαύμα του Ιερού συμβόλου του Σταυρού.

Στη λιτανεία συμμετείχαν ο Δήμαρχος και αρκετοί άρχοντες αλλά και πιστός κόσμος του Χολαργού.

Στο τέλος ο κ. Αντώνιος ευχαρίστησε για την φιλοξενία ενώ ο προϊστάμενος του ναού Αρχιμανδρίτης Συμεών Καλοπαναγιώτης ευχαρίστησε τον Επίσκοπο Σαλώνων και όλους όσους βοήθησαν για την σωστή τάξη της πανήγυρης του ναού.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV