Τρ, 15/10/24 | 17:44

Τι είπαν οι ψυχίατροι που εξέτασαν τον ιερέα που έριξε το βιτριόλι

ORTHODOXTV.GR

Γνωρίστε την Ορθόδοξη Εκκλησιαστική Τηλεόραση και δείτε τις προτάσεις της.

Τα αποτελέσματα της ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης για τον ιερέα ο οποίος έριξε καυστικό υγρό σε 7 μητροπολίτες στη Μονή Πετράκη στις 25 Ιουνίου και πλέον, μετά από απόφαση της ανακρίτριας, αντιμετωπίζει την κατηγορία της απόπειρας ανθρωποκτονίας κατά συρροή, αποκαλύπτει το protothema.gr. Ο ίδιος υποστήριξε ακόμη πως «είχα σκοπό να πιω το βιτριόλι».

Η πραγματογνωμοσύνη διενεργήθηκε έπειτα από τρεις πολύωρες κλινικές συνεντεύξεις, με την Τρίτη να πραγματοποιείται παρουσία του πρόσφατα διορισθέντος τεχνικού συμβούλου ψυχιάτρου, κυρίου Κλαδούχου Βασιλείου. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο Ψυχίατρος- Ψυχοθεραπευτής, ο ιερέας πάσχει από βαριά διαταραχή της προσωπικότητας, ενώ αντιμετωπίζει «αποτυχία να συμμορφωθεί με κοινωνικές σταθερές που αφορούν τη σύννομη συμπεριφορά, όπως φαίνεται από επανειλημμένα διενεργούμενες πράξεις, παρορμητικότητα ή αποτυχία να προγραμματίσει το μέλλον, ευερεθιστότητα και επιθετικότητα και έλλειψη μεταμέλειας». Ταυτόχρονα, όπως επισημαίνεται στα έγγραφα που αποκαλύπτει το protothema.gr, πάσχει και από ναρκισσιστική διαταραχή της προσωπικότητας, καθώς «απαιτεί θαυμασμό, έχει αίσθηση κατοχής ιδιαίτερων δικαιωμάτων και διαθέτει μεγαλειώδη αίσθηση σημαντικότητας εαυτούς.

Ο ιερέας σχετικά με την επίθεση που πραγματοποίησε ανέφερε πως αρχικά είχε «προμηθεύτηκα το καυστικό υγρό στο διαδίκτυο, όταν άρχισα να ακούω ότι ο Μητροπολίτης Βέροιας είχε πει ότι αυτόν τον πάω για ξύρισμα. Ήταν περίπου 10 ημέρες πριν το συμβάν και το καυστικό υγρό μου ήρθε μετά από μία εβδομάδα από την παραγγελία. Το αγόρασα γιατί νόμιζα ότι θα μπορούσε να προκαλέσει κακό σε μένα. Είχα σκοπό να το πιώ. Θα έκαιγε και τα ζωτικά μου όργανα». Στα συμπεράσματα της πραγματογνωμοσύνης αναφέρεται επίσης πως έχει κατά περιόδους «αγχώδεις καταθλιπτικές εκδηλώσεις», όμως «δεν θεωρείται ότι παρουσιάζει νοσηρή διατάραξη των πνευματικών του λειτουργιών ή διατάραξη της συνείδησης».

Ο κατηγορούμενος επισήμανε ακόμη πως είχε κάνει απόπειρες αυτοκτονίας, οι δύο με φάρμακα ενώ η τελευταία με όπλο. «Ήθελα να πάρω την καραμπίνα ενός συγγενή. Ήρθαν στο σπίτι πρόλαβε φίλος μου και ενημέρωσε την Αστυνομία. Η εκκλησία είναι η ζωή μου. Δυστυχώς στους κόλπους της εκκλησίας υπάρχει η ζήλεια, το μίσος, ο φθόνος και η κακία. Με ζήλευαν γιατί ο κόσμος με αγαπούσε και είχα ανέλθει τόσο πολύ σε τόσο μικρό χρόνο. Έχω αυτό το χάρισμα να με αγαπάει ο κόσμος και αυτό τους ενοχλούσε. Αφού με ρωτάτε για τα αρνητικά που έχω θα σας απαντήσω. Είμαι οξύθυμος και αθυρόστομος, εμπιστεύομαι εύκολα τους ανθρώπους και θέλω να τους βοηθήσω. Νομίζω ότι έχω και τα δύο αντίθετα. Είμαι και πολύ καλός αλλά μπορώ να γίνω και πολύ κακός», είπε χαρακτηριστικά.

Οι δηλώσεις του δικηγόρου

Ο συνήγορος υπεράσπισης του ιερέα, Ανδρέας Θεοδωρόπουλος, μιλώντας στο protothema.gr, ανέφερε ότι: «Η εισήγησης ανακρίτριας είναι ολίσθημα. Αν είναι δυνατόν ποτέ να έχει απολογηθεί ο κατηγορούμενος με μία χαρακτηριζόμενη πράξη που είχε δεχτεί η ανακρίτρια και συμφώνησε. Όταν περάσαμε από την Ανάκριση συμφώνησαν ότι είναι βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη. Απορώ νομικά και ανθρώπινα, άδικη πράξη, παράνομη πράξη, όμως βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη. Όχι απόπειρα ανθρωποκτονίας». Ο κ. Θεοδωρόπουλος επισήμανε πως η πράξη του εντολέα του πρόκειται για «σκοπούμενη σωματική βλάβη και τίποτα παραπάνω», ξεκαθαρίζοντας πως «δεν πρέπει να μπερδεύουμε την υπόθεση της Ιωάννας και της Έφη Κακαράντζουλα που είναι απόπειρα ανθρωποκτονίας. Έχει διαφορά η μία πράξη με την άλλη. Εδώ είναι καθαρή η περίπτωση. Απορώ μετά από τρεις τέσσερις μήνες γιατί έκανε την αλλαγή της κατηγορίας και με ποια στοιχεία; Δεν ήξερε ότι είναι καυστικό υγρό από την αρχή; Είναι κατάφορη αδικία εις βάρος του πελάτη μου που πάσχει και ψυχιατρικά. Υπάρχει και η φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνει. Έχει δεχτεί και απειλές μέσα από τη φυλακή».

ΠΗΓΗ: protothema.gr / Μίλτος Σακελλάρης

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τελευταίες αναρτήσεις:

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ