Την εις πρεσβύτερον χειροτονία του π. Ανδρέα Γιάππαπα τέλεσε τη Δευτέρα το πρωί ο Μητροπολίτης Ύδρας κ. Εφραίμ στον ιερό ναό Αγίου Ιωάννου Κυνηγού, επί της οδού Βουλιαγμένης, σε μια ακολουθία που σημαδεύτηκε από μηνύματα για την πνευματική ευθύνη του κλήρου και τη θυσιαστική αγάπη. Συλλειτούργησαν ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Ύδρας, καθώς και ο προϊστάμενος του οικείου ιερού ναού, π. Σεβαστιανός Σωμαράκης, μαζί με τους ιερείς της ενορίας.

Ο Μητροπολίτης Ύδρας κ. Εφραίμ, απευθυνόμενος στον νέο πρεσβύτερο, προσδιόρισε την ιερατική διακονία ως μια αγαπητική προσήλωση προς τον Θεό. Προέτρεψε τον π. Ανδρέα να έχει την προσοχή του εστιασμένη αποκλειστικά στον Χριστό, τονίζοντας πως την ώρα της Θείας Λειτουργίας ο ιερέας «αφήνει τα γήινα, μπαίνει στον ουρανό και γίνεται άγγελος». Τον κάλεσε να γίνει τύπος Χριστού, εξηγώντας πως στο βλέμμα του ιερέα ο συνάνθρωπος πρέπει να βλέπει την ελπίδα. «Σε εγγίζω, σε αφουγκράζομαι… φέρνω τα δικά σου προβλήματα μέσα μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης, καλώντας τον νέο κληρικό να έχει ως πατρίδα του τον ουρανό και να πορευτεί με σεβασμό στην Εκκλησία και αγάπη στους αδελφούς του, τιμώντας την παρακαταθήκη που του εμπιστεύεται η ενορία.

Ο νεοχειροτονηθείς πρεσβύτερος π. Ανδρέας, με έκδηλο φόβο Θεού και δέος, προσδιόρισε τη διακονία του ιερού θυσιαστηρίου όχι ως μια ανθρώπινη τιμή, αλλά ως έναν «σταυρό ουσιαστικό» και μια «ευθύνη ακατάπαυστη». Υπογράμμισε ότι ο κληρικός καλείται να ίσταται ενώπιον του λαού «όχι ως εξουσιαστής, αλλά ως διάκονος, όχι ως κύριος, αλλά ως έσχατος πάντων», με σκοπό να διακονεί και να θυσιάζεται. Εξέφρασε την εκ βάθους καρδίας ευγνωμοσύνη του προς τον Μητροπολίτη Ύδρας κ. Εφραίμ για την πατρική του στοργή, σημειώνοντας την ανθρώπινη ατέλειά του και εναποθέτοντας τις ελπίδες του στο άπειρο έλεος του Θεού. Παράλληλα, ικέτευσε τους παριστάμενους πιστούς να προσεύχονται για εκείνον.

Ο προϊστάμενος του ναού, π. Σεβαστιανός Σωμαράκης, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Μητροπολίτη Ύδρας για την τέλεση του ιερού μυστηρίου. Μιλώντας με συγκίνηση για τον νέο πρεσβύτερο, σημείωσε ότι ο π. Ανδρέας είναι ένα δικό τους παιδί, το οποίο ανδρώθηκε μέσα στην ενορία του Αγίου Ιωάννου από μικρή ηλικία και, επιδεικνύοντας βαθιά πίστη και τεράστια υπομονή, αξιώθηκε σήμερα να λάβει τον δεύτερο βαθμό της ιεροσύνης.

Από νωρίς το πρωί, ο ιερός ναός γέμισε ασφυκτικά από ενορίτες, φίλους και πνευματικά αδέλφια του νέου ιερέα, που έσπευσαν να προσευχηθούν στο πλευρό του στη σπουδαιότερη στιγμή της ζωής του. Η μαζική και θερμή παρουσία του κόσμου έδωσε πανηγυρικό τόνο στη λατρευτική σύναξη, η οποία έφτασε στην κορύφωσή της όταν όλος ο ναός ενώθηκε σε μια φωνή, βροντοφωνάζοντας το «Άξιος» για τον π. Ανδρέα, επισφραγίζοντας με τον πιο συγκινητικό τρόπο την αγάπη της ενορίας προς το πρόσωπό του.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ


