ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ “Πάντα η Εκκλησία έπαιρνε αποφάσεις με βάση το καλό των μελών της”

ORTHODOXIA.INFO | Σπύρος Παπαγεωργίου Mε τα προβλεπόμενα μέτρα και τηρουμένων των αποστάσεων εκατοντάδες πιστοί παρευρέθησαν σήμερα στον πανηγυρίζοντα ναό Ανάληψης Κυρίου Νέου Κόσμου.

Στον πανηγυρικό εσπερινό χοροτάτησε ο μητροπολίτης Βρεσθένης Θεόκλητος ο οποίος έκανε εκτενή αναφορά στο διάστημα που οι ναοί έμειναν κλειστοί λόγω του κορονοϊού, αλλά και σε αυτούς που κατηγόρησαν την Θεία Κοινωνία.

O κ. Θεόκλητος μίλησε για την δύσκολη και πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνει η Εκκλησία.

Τόνισε ότι η Ιερά Σύνοδος πήρε αποφάσεις για την υγεία του κοινωνικού συνόλου χωρίς να υποταχθεί σε κανέναν.

“Ήταν δύσκολο για όλους ο αποχωρισμός των πνευματικών πατέρων από τους πιστούς,αλλά έτσι έπρεπε να γινει. Πάντα η Εκκλησία έπαιρνε αποφάσεις με βάση το καλό των μελών της”.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV