ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΚΑΤΟΝ ΟΓΔΟΝΤΑ ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ

Τρισάγιο στον τάφο του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη τέλεσε ο μητροπολίτης Μάνης Χρυσόστομος

Στο Α’ Κοιμητήριο Αθηνών μετέβη σήμερα ο μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος παρά τον άστατο καιρό και τέλεσε τρισάγιο επί του τάφου για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη με αφορμή τη συμπλήρωση εκατόν ογδόντα χρόνων από τον θάνατό του.

Την όλη θρησκευτική εκδήλωση είχε αναλάβει ο «Πατριωτικός Όμιλος Απογόνων Αγωνιστών του 1821 και Ιστορικών Γενών της Ελλάδος».

Ο μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος, μετέβη ωστόσο προσκεκλημένος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Πελοποννησίων στον ιστορικό Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός» στην Αθήνα και μίλησε επ’ ευκαιρία της επετείου από τον θάνατο του «Γέρου του Μωρηά» με θέμα, «Ο Κολοκοτρώνης και η πίστη του στο Θεό».

Φωτογραφίες: Ιερά Μητρόπολη Μάνης
Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV