Στο Α’ Κοιμητήριο Αθηνών μετέβη σήμερα ο μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος παρά τον άστατο καιρό και τέλεσε τρισάγιο επί του τάφου για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη με αφορμή τη συμπλήρωση εκατόν ογδόντα χρόνων από τον θάνατό του.
Την όλη θρησκευτική εκδήλωση είχε αναλάβει ο «Πατριωτικός Όμιλος Απογόνων Αγωνιστών του 1821 και Ιστορικών Γενών της Ελλάδος».
Ο μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος, μετέβη ωστόσο προσκεκλημένος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Πελοποννησίων στον ιστορικό Φιλολογικό Σύλλογο «Παρνασσός» στην Αθήνα και μίλησε επ’ ευκαιρία της επετείου από τον θάνατο του «Γέρου του Μωρηά» με θέμα, «Ο Κολοκοτρώνης και η πίστη του στο Θεό».



