ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΟΝΙΜΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Στο τραπέζι η ίδρυση μόνιμου Διαθρησκειακού Φόρουμ στη Θεσσαλονίκη

Σχέδιο για τη συγκρότηση ενός σταθερού θεσμού συνεργασίας μεταξύ των θρησκευτικών κοινοτήτων της πόλης εξετάζουν εκπρόσωποι της Εκκλησίας, της ακαδημαϊκής κοινότητας και της τοπικής αυτοδιοίκησης στη Θεσσαλονίκη.

Η συζήτηση γύρω από την πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο του Aristotle Innovation Forum και διεξάγεται το απόγευμα της Τρίτης στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Έκθεσης.

Στη στρογγυλή τράπεζα συμμετέχουν ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος, ο δήμαρχος της πόλης κ. Στέλιο Αγγελούδης και ο πρύτανης του ΑΠΘ κ. Κυριάκος Αναστασιάδης.

Στη συζήτηση συμμετέχουν επίσης εκπρόσωποι των διαφορετικών δογμάτων και θρησκειών που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή.

Τις θέσεις τους καταθέτουν ο ραββίνος της Ισραηλιτικής Κοινότητας κ. Γιτσχάκ Νταγιάν, ο πρόεδρος της θρησκευτικής επιτροπής του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών κ. Μοχάμεντ Ελ Ζαχάμπι, καθώς και εκπρόσωποι της Ρωμαιοκαθολικής, της Αρμενικής και της Ευαγγελικής Εκκλησίας.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό των διοργανωτών, η δημιουργία του τοπικού φόρουμ αποσκοπεί στην πρόληψη εντάσεων και την αντιμετώπιση σύγχρονων κοινωνικών ζητημάτων, όπως η βιοηθική και οι επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης.

Τον συντονισμό των επαφών έχει αναλάβει ο αντιπρύτανης του ΑΠΘ κ. Νικόλαος Μαγγιώρος. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Προεδρίας της Δημοκρατίας.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV