ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΑ

Με τον μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου συναντήθηκε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης

Συνάντηση με τον μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου κ. Ανδρέα είχε πριν από λίγο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης ο οποίος λίγο νωρίτερα άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα σε σχολείο της περιοχής.

Η συνάντηση των δύο ανδρών πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο κλίμα στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Ανδρέα, ενώ ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου δώρισε μία εικόνα στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ με την ευχή να τιμά την Ελλάδα, την Κρήτη και την Ευρώπη.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV