Συνάντηση με τον μητροπολίτη Αρκαλοχωρίου κ. Ανδρέα είχε πριν από λίγο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης ο οποίος λίγο νωρίτερα άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα σε σχολείο της περιοχής.
Η συνάντηση των δύο ανδρών πραγματοποιήθηκε σε εγκάρδιο κλίμα στον μητροπολιτικό ναό του Αγίου Ανδρέα, ενώ ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου δώρισε μία εικόνα στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ με την ευχή να τιμά την Ελλάδα, την Κρήτη και την Ευρώπη.



