ΤΕΛΕΣΤΗΚΕ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ

«Από τη φωτιά στην αναγέννηση»: Ξανάνοιξε τις πόρτες του το πληγωμένο παρεκκλήσι του Κυνοσάργους
«

Λίγες μόλις εβδομάδες μετά τον τυφλό βανδαλισμό και τον εμπρησμό που συγκλόνισε την περιοχή ανήμερα της Ανάστασης, το παρεκκλήσι του Αγίου Γεωργίου Κυνοσάργους αποκαταστάθηκε πλήρως και παραδόθηκε ξανά στους πιστούς. Το μικρό εκκλησάκι, που είχε παραδοθεί στις φλόγες προκαλώντας κύμα οργής και θλίψης, ανακαινίστηκε εκ βάθρων με τη συγκινητική και άμεση κινητοποίηση της ενορίας, σβήνοντας τα σημάδια της καταστροφής και μετατρέποντας τα αποκαΐδια σε σύμβολο πνευματικής αναγέννησης.

Το πρωί της Κυριακής τελέστηκε με κάθε επισημότητα ο καθιερωμένος αγιασμός για την επαναλειτουργία του ναΐσκου, σηματοδοτώντας και επίσημα τη νέα του εποχή. Την ακολουθία του αγιασμού τέλεσαν οι ιερείς του ναού π. Δημήτριος Κουντούρης και π. Παναγιώτης Μισύρης, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας για την ανοικοδόμηση, εκφράζοντας τη δοξολογία τους προς τον Θεό που επέτρεψε να ξεπεραστεί αυτή η μεγάλη δοκιμασία τόσο γρήγορα.

Δεκάδες πιστοί από τη γειτονιά και την ευρύτερη περιοχή προσήλθαν με έκδηλη ευλάβεια για να βρεθούν και πάλι στον αγαπημένο τους χώρο λατρείας. Πρόκειται για ανθρώπους της διπλανής πόρτας που καθημερινά, πηγαίνοντας στη δουλειά τους ή επιστρέφοντας στο σπίτι, κάνουν μια στάση στο ταπεινό αυτό παρεκκλήσι για να ανάψουν το κεράκι τους, να ασπαστούν την εικόνα του Μεγαλομάρτυρος και να καταθέσουν μια σιωπηρή προσευχή, επιβεβαιώνοντας τον άρρηκτο πνευματικό δεσμό της τοπικής κοινωνίας με το εκκλησάκι.

Σε μια ομιλία κατάθεση ψυχής, ο προϊστάμενος π. Δημήτριος Κουντούρης αναφέρθηκε στις δραματικές ώρες της καταστροφής, όταν τα δάκρυα και το αναπάντητο «γιατί» κυριάρχησαν βλέποντας τον κόπο χρόνων παραδομένο στις φλόγες. «Δεν ήταν μόνο ένας ναός που επληγώθη, ήταν η καρδιά μας που εκαίη», ανέφερε συγκινημένος, εξηγώντας πως ο Θεός δεν απαντά με λόγια, αλλά με την Ανάσταση. Υπογράμμισε πως το ταπεινό παρεκκλήσι πέρασε από τα αποκαΐδια στην ελπίδα και από το σκοτάδι στο φως, αποδεικνύοντας ότι ο Κύριος περπάτησε μαζί με την ενορία μέσα στη δοκιμασία. Ευχαριστώντας τους πιστούς που μετέτρεψαν την οδύνη σε προσευχή και έγιναν ζωντανό στήριγμα, υπενθύμισε πως αυτή η πληγή έγινε πηγή χάριτος. «Ο Θεός δεν ζητάει τέλειους τοίχους, ζητάει ζωντανές καρδιές», κατέληξε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως μέσα από αυτή τη φωτιά αναστήθηκε τελικά κάτι πολύ μεγαλύτερο: η ίδια η πίστη.

Το αναγεννημένο παρεκκλήσι βρίσκεται στη συμβολή των οδών Μπουμπουλίνας και Ρουμπέση, ακριβώς κάτω από τον μεγαλοπρεπή ενοριακό ναό του Αγίου Γεωργίου Κυνοσάργους. Στημένο σε αυτό το χαρακτηριστικό σημείο της γειτονιάς, αποτελεί πλέον όχι μόνο ένα προστατευμένο πνευματικό καταφύγιο για κάθε περαστικό, αλλά και ένα ζωντανό ορόσημο της περιοχής που μαρτυρεί ότι η αγάπη και η συσπείρωση των ανθρώπων μπορούν να νικήσουν κάθε μορφή σκοταδισμού και καταστροφής.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Flickr Album Gallery Pro Powered By: WP Frank

Σχετικά θέματα

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV