ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ

Θετικός στον κορονοϊό ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος – Εισήχθη προληπτικά στο νοσοκομείο

Θετικός στον Covid-19 βρέθηκε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος στο πλαίσιο του τακτικού προληπτικού ελέγχου με rapid test.

Όπως ενημερώνει η μητρόπολη, ο Παναγιώτατος καθαρά για προληπτικούς λόγους εισήχθη στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως, προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις, διευκρινίζοντας παράλληλα πως σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς του η κατάσταση της υγείας του είναι εξαιρετική και δεν εμπνέει καμία ανησυχία.

Επισημαίνει ωστόσο πως προς το παρόν κρίνεται σκόπιμη η παραμονή του στο νοσοκομείο, προκειμένου να έχει την καλύτερη ιατρική παρακολούθηση.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV