ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Παρέμβαση εισαγγελέα για τα κρούσματα σε γηροκομείο Μητρόπολης

Την παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε ο εντοπισμός κρουσμάτων κορονοϊού στο γηροκομείο “Εστία Παπαγεωργίου” της μητρόπολης Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Ο εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης Άγγελος Βάσσιος, σύμφωνα με το ΑΠΕ, παρήγγειλε σήμερα προκαταρκτική εξέταση για τη διερεύνηση τυχόν ευθυνών σχετικά με τη διασπορά του ιού στο ίδρυμα.

Υπενθυμίζεται πως στο κέντρο φροντίδας ηλικιωμένων της μητρόπολης Νεαπόλεως, συνολικά 22 άτομα διαγνώστηκαν με κορονοϊό, 15 ηλικιωμένοι και 7 υπάλληλοι.

Οι ηλικιωμένοι νοσηλεύονται σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης, οι περισσότεροι με ήπια συμπτώματα, ενώ και οι 7 υπάλληλοι έχουν τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV