Ζήτημα επιστροφής των κλαπέντων ιερών κειμηλίων της Σερραϊκής Εκκλησίας από τη Βουλγαρία έθεσε στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο Μητροπολίτης Σερρών Θεολόγος, κατά τη συνάντησή τους στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο Μητροπολίτης ζήτησε τη συνδρομή της Ελληνικής Πολιτείας για την επιστροφή των κειμηλίων που αφαιρέθηκαν κατά τα έτη 1913, 1917 και 1942, επισημαίνοντας ότι η τοπική Εκκλησία εργάζεται επί σειρά ετών για τον επαναπατρισμό τους.
Παράλληλα, χαρακτήρισε το ζήτημα θέμα ιστορικής δικαιοσύνης και αλήθειας, υποστηρίζοντας ότι η διεκδίκηση της επιστροφής τους πρέπει να εξεταστεί με βάση τις διεθνείς συνθήκες και το ευρωπαϊκό δίκαιο.
Από την πλευρά του, ο κ. Μητσοτάκης διαβεβαίωσε ότι το θέμα παραμένει μεταξύ των ζητημάτων που απασχολούν την Ελληνική Πολιτεία στις σχέσεις της με τη Βουλγαρία και ότι οι σχετικές προσπάθειες θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα.



