ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ - ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ

Τα κλαπέντα κειμήλια της Σερραϊκής Εκκλησίας στη συνάντηση Μητσοτάκη – Θεολόγου

Ζήτημα επιστροφής των κλαπέντων ιερών κειμηλίων της Σερραϊκής Εκκλησίας από τη Βουλγαρία έθεσε στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο Μητροπολίτης Σερρών Θεολόγος, κατά τη συνάντησή τους στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο Μητροπολίτης ζήτησε τη συνδρομή της Ελληνικής Πολιτείας για την επιστροφή των κειμηλίων που αφαιρέθηκαν κατά τα έτη 1913, 1917 και 1942, επισημαίνοντας ότι η τοπική Εκκλησία εργάζεται επί σειρά ετών για τον επαναπατρισμό τους.

Παράλληλα, χαρακτήρισε το ζήτημα θέμα ιστορικής δικαιοσύνης και αλήθειας, υποστηρίζοντας ότι η διεκδίκηση της επιστροφής τους πρέπει να εξεταστεί με βάση τις διεθνείς συνθήκες και το ευρωπαϊκό δίκαιο.

Από την πλευρά του, ο κ. Μητσοτάκης διαβεβαίωσε ότι το θέμα παραμένει μεταξύ των ζητημάτων που απασχολούν την Ελληνική Πολιτεία στις σχέσεις της με τη Βουλγαρία και ότι οι σχετικές προσπάθειες θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV