Προτάσεις για την ανάδειξη της εκκλησιαστικής κληρονομιάς και την ενίσχυση του προσκυνηματικού τουρισμού κατέθεσε ο Μητροπολίτης Κορίνθου στην υπουργό Πολιτισμού κ. Λίνα Μενδώνη.
Η συζήτηση έγινε την Τρίτη 19 Μαΐου στο υπουργείο, με τη συμμετοχή της βουλευτή του νομού κ. Μαρίας-Ελένης Σούκουλη.
Στο τραπέζι των συζητήσεων βρέθηκαν οι τεχνικές παρεμβάσεις στα θρησκευτικά μνημεία της περιοχής.
Η τοπική Μητρόπολη στοχεύει στην ευρύτερη προβολή των ιστορικών χώρων, με στόχο την ένταξή τους σε οργανωμένο δίκτυο θρησκευτικών προορισμών.
Ο Μητροπολίτης κ. Παύλος ευχαρίστησε την υπουργό για τα έργα που ήδη υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας.
Υπογράμμισε, επίσης, ότι τα εκκλησιαστικά προσκυνήματα της περιοχής συνιστούν ιστορικά μνημεία που απαιτούν διαρκή κρατική μέριμνα.



