Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Σύμπραξη Μητρόπολης Δρυϊνουπόλεως με το οικοτροφείο Νόστος στην Κόνιτσα

Διάλογος για την κοινωνική απομόνωση και τον ρόλο της ενορίας στη σύγχρονη καθημερινότητα άνοιξε στην Κόνιτσα με τη συμμετοχή φορέων ψυχικής υγείας και της τοπικής Εκκλησίας.

Αφορμή αποτέλεσε η κοινή πρωτοβουλία της Μητρόπολης και της δομής της Ε.Ψ.Ε.Π., οι οποίες κάλεσαν τους πολίτες στην αίθουσα του δημαρχείου για να συζητηθεί η αυξανόμενη κοινωνική αποξένωση και η ανάγκη ανθρώπινης στήριξης.

Ο Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως κ. Αλέξιος, κατά την τοποθέτησή του, προσδιόρισε την ενορία ως βασικό χώρο σχέσης και καθημερινής υποστήριξης.

Ζήτησε τη δημιουργία σταθερών δεσμών που λειτουργούν ως προστασία απέναντι στην αποξένωση, προσφέροντας ουσιαστική συνοδοιπορία στις δυσκολίες των πολιτών.

Τις επιστημονικές και κοινωνικές παραμέτρους του φαινομένου εξέτασαν ακολούθως τρεις εισηγητές.

Ο καθηγητής Κοινωνικής Λαογραφίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Βασίλειος Νιτσιάκος, ο γενικός αρχιερατικός επίτροπος της Μητρόπολης π. Νικόλαος Κωνσταντινίδης και η υπεύθυνη ψυχολόγος του οικοτροφείου κ. Μαρία Ρουμελιώτη μίλησαν για τις συνέπειες της κοινωνικής απομόνωσης και τη σημασία της ουσιαστικής επικοινωνίας.

Η παρουσίαση των εισηγήσεων έδωσε το έναυσμα για τοποθετήσεις και ερωτήσεις από την πλευρά των παρευρισκόμενων πολιτών.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV