Τις εγκαταστάσεις και τους χώρους που θα φιλοξενήσουν το Ε΄ Πανελλήνιο Συνέδριο Προσκυνηματικών Περιηγήσεων επιθεώρησαν τα μέλη της αρμόδιας οργανωτικής επιτροπής της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά τη μετάβασή τους στην Αλεξανδρούπολη.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, το κλιμάκιο πραγματοποίησε σειρά επαφών με τους τοπικούς φορείς ενόψει της διοργάνωσης, η οποία θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ από τις 30 Οκτωβρίου έως την 1η Νοεμβρίου 2026.
Στο επίκεντρο της προετοιμασίας βρέθηκε η συνάντηση εργασίας στα γραφεία της Ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρουπόλεως, όπου η επιτροπή συζήτησε διεξοδικά τεχνικά και οργανωτικά ζητήματα με τον επιχώριο Μητροπολίτη κ. Άνθιμο και τον δήμαρχο της πόλης, Ιωάννη Ζαμπούκη.
Στο πλαίσιο των επαφών, υπήρξε επικοινωνία με την υφυπουργό Τουρισμού, Άννα Καραμανλή, ενώ ακολούθησε μετάβαση στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Μάκρης και συνάντηση με την ηγουμένη Μακρίνα και την αδελφότητα.
Της αντιπροσωπείας ηγήθηκε ο αντιπρόεδρος του Συνοδικού Γραφείου Προσκυνηματικών Περιηγήσεων, Μητροπολίτης Κίτρους κ. Γεώργιος.
Το κλιμάκιο συγκρότησαν ο γραμματέας, Αρχιμανδρίτης Σπυρίδων Κατραμάδος, τα μέλη του γραφείου Θεόδωρος Πιτταράς (αναπληρωτής καθηγητής Ιατρικής ΕΚΠΑ), Βασίλειος Τζέρπος (επίκουρος καθηγητής Θεολογικής ΑΠΘ) και η πρόεδρος του ΕΟΤ, Αγγελική Βαρελά.
Συμμετείχαν επίσης η εκπρόσωπος του Υπουργείου Τουρισμού, Αικατερίνη Κοντουδάκη, καθώς και οι συνεργάτες, Μάριος Μάγκος και Απόστολος Πάντος.
Η φετινή διοργάνωση, η οποία διαδέχεται τα συνέδρια σε Ζάκυνθο, Κατερίνη, Πύργο και Άρτα, είναι αφιερωμένη στα προσκυνήματα και τα θρησκευτικά μνημεία της Θράκης, ενώ στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται και δράσεις προβολής της μοναστηριακής γαστρονομίας.



