ΣΕΡΒΙΑ: Ο τοποτηρητής του Πατριαρχικού θρόνου θετικός στον κορονοϊό

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο μητροπολίτης Δαμπροβοσνίας Χρυσόστομος, τοποτηρητής του Πατριαρχικού Θρόνου στην Εκκλησία της Σερβίας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πατριαρχείου, ο μητροπολίτης Δαμπροβοσνίας εισήχθη στο νοσοκομείο “Dr Dragisa Misovic” του Βελιγραδίου με συμπτώματα κορονοϊού.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Εκκλησία της Σερβίας ήδη θρηνεί δύο ιεράρχες που έφυγαν μέσα σε 25 ημέρες από τον κορονοϊό. Τον προκαθήμενό της Πατριάρχη κυρό Ειρηναίο και τον μητροπολίτη Μαυρουβουνίου κυρό Αμφιλόχιο.

Επίσης πριν λίγες ημέρες βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό ο Επισκοπος Κρούσεβατς Δαυίδ.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV