Πλεύρης: Υποχρεωτική η χρήση μάσκας στις Εκκλησίες τις ημέρες των εορτών

Την ολική επαναφορά του υποχρεωτικού μέτρου χρήσης μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους ανακοίνωσε πριν από λίγο η Κυβέρνηση.

Πιο συγκεκριμένα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης σε διευκρινιστική ερώτηση σχετικά με το τι θα ισχύει στις Εκκλησίες κατά τις ημέρες των εορτών, υπογράμμισε ότι “από αύριο στους ναούς θα συνεχίζει να είναι υποχρεωτική η χρήση μίας μάσκας όπως ισχύει μέχρι σήμερα”.

Ωστόσο όπως διευκρίνισε από αύριο για τους κλειστούς χώρους όπως τα σούπερ μάρκετ και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα είναι υποχρεωτική η χρήση διπλής μάσκας και όχι μονής όπως ισχύει για τις Εκκλησίες.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV