ΞΕΚΙΝΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ

Παραδόθηκαν από την Περιφέρεια οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του γηροκομείου στη Μητρόπολη Κορίνθου

Τις ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του γηροκομείου παρέδωσε επίσημα στη Μητρόπολη Κορίνθου η Περιφέρεια Πελοποννήσου.

Με την κίνηση αυτή ολοκληρώνεται το κατασκευαστικό σκέλος των παρεμβάσεων και ανοίγει ο δρόμος για τη λειτουργία της δομής από την τοπική Εκκλησία.

Η παράδοση του έργου έγινε προς τον Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλο από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αναστάσιο Γκιολή. Με τη διαδικασία αυτή έκλεισε ο κύκλος των τεχνικών εργασιών που είχαν αναληφθεί για την πλήρη αναβάθμιση του χώρου.

Ο κ. Παύλος εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς την περιφερειακή αρχή και όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του εγχειρήματος.

Παράλληλα, υπενθύμισε ότι πρόκειται για μια προσπάθεια που είχε αποτελέσει όραμα του προκατόχου του, Διονυσίου. Πλέον, δρομολογείται η δεύτερη φάση του έργου, η οποία αφορά τον πλήρη εξοπλισμό των χώρων.

Βασική επιδίωξη είναι το ίδρυμα να καταστεί απόλυτα λειτουργικό, ώστε το αμέσως επόμενο διάστημα να ακολουθήσουν τα επίσημα εγκαίνια και η έναρξη της φιλοξενίας των ηλικιωμένων.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV