Παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου ορκίστηκε σήμερα το πρωί η νέα Βουλή από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο.

Τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών συνόδευε αντιπροσωπεία Συνοδικών Μητροπολιτών, τους οποίους λίγο νωρίτερα είχε υποδεχθεί στην είσοδο της Βουλής, ο κ. Νικήτας Κακλαμάνης.

Ο Μακαριώτατος αμέσως μετά την τελετή ορκωμοσίας ευχήθηκε στους νέους βουλευτές καλή δύναμη στα νέα τους καθήκοντα και υπέγραψε το πρακτικό ορκωμοσίας.




