Οι ιεροψάλτες λένε στον κορονοϊό…ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

ORTHODOXIA.INFO | Σπύρος Παπαγεωργίου Μπορεί η πανδημία του κορονοϊού να παραμένει και να μας έχει κλείσει όλους στα σπίτια όμως πολλοί βρήκαν τρόπο να εκφραστούν δημιουργικά και να μεταδώσουν το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως με τον δικό τους τρόπο.

Η Βυζαντινή Χορωδία Αθηνών με χοράρχη τον Πρωτοψάλτη Γεώργιο Χατζηχρόνογλυ, Άρχοντα Ύμνωδό της Μ.τ.Χ.Ε. και οι Μαϊστορες της Ψαλτικής Τέχνης με χοράρχη τον Αχιλλέα Χαλδαιάκη, Καθηγητή Βυζαντινής Μουσικολογίας στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, μας εισάγουν στην αναστάσιμη ατμόσφαιρα ψάλλοντας τον παιάνα της νίκης “ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ” με την βοήθεια της τεχνολογίας.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV