Την πλήρη ικανοποίησή του για τη στάση του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τη διατήρηση των ιερών εικόνων στις δικαστικές αίθουσες και το περιεχόμενο του μαθήματος των Θρησκευτικών εξέφρασε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος.
Κατά τη διάρκεια συνάντησής του με μαθητές, ο κ. Ιερώνυμος τόνισε ότι οι πρόσφατες κυβερνητικές ανακοινώσεις επιβεβαιώνουν πως η Πολιτεία κινείται στον σωστό δρόμο, εναρμονιζόμενη με τις πάγιες θέσεις της Εκκλησίας και τις υφιστάμενες δικαστικές αποφάσεις.
Αναφερόμενος ειδικότερα στη συμβολική παρουσία των ιερών εικόνων στα δικαστήρια, ο Αρχιεπίσκοπος υπογράμμισε ότι οι επιλογές του υπουργείου ευθυγραμμίζονται με τις αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, αλλά και με την πάγια νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Όπως επισήμανε, η συνεργασία μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας με βάση κοινές αξίες και στόχους αποφέρει θετικά αποτελέσματα για το μέλλον της χώρας, ενώ οι διευκρινίσεις για τον διακριτό χαρακτήρα των Θρησκευτικών έναντι του μαθήματος της Ηθικής επιβεβαιώνουν ότι η διαδικασία εξελίσσεται ορθά.
Η τοποθέτηση αυτή έγινε στο πλαίσιο της υποδοχής των μαθητών που βραβεύθηκαν στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό με θέμα την ιστορία της Μικράς Ασίας και του Πόντου.
Ο διαγωνισμός, ο οποίος συνδιοργανώθηκε από τη Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων, την ειδική συνοδική επιτροπή πολιτιστικής ταυτότητας και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έδωσε την αφορμή στον κ. Ιερώνυμο να συνομιλήσει με τους νέους για τη σημασία της ιστορικής μνήμης και τη σύνδεση με τις ρίζες του ελληνισμού.

Οι διακριθέντες μαθητές, συνοδευόμενοι από εκπαιδευτικούς και εκπροσώπους του υπουργείου, πρόκειται να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτική εκδρομή στον Βόλο ως έπαθλο για τη συμμετοχή τους στη δράση.
Ο Αρχιεπίσκοπος συνεχάρη τα παιδιά για τις δημιουργίες τους, οι οποίες αποτύπωσαν με ευαισθησία την ιστορική πορεία του ποντιακού και μικρασιατικού ελληνισμού, ενώ ενημερώθηκε αναλυτικά για το πρόγραμμα της εκδρομής και τις μελλοντικές τους επιδιώξεις.



