H Ακολουθία των Παθών στη Μητρόπολη Μεσσηνίας

Σε κλίμα ευλάβειας και κατάνυξης τελέστηκε στο Μητροπολιτικό Ιερό Ναό της Υπαπαντής του Χριστού Καλαμάτας η Ακολουθία των Παθών, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου.

Πλήθος πιστών παρακολούθησε τα δώδεκα Ευαγγέλια και την περιφορά του Εσταυρωμένου, βιώνοντας τα γεγονότα των Παθών του Κυρίου μέσα από τα τελετουργικά δρώμενα της κατανυκτικής Ακολουθίας.

Ο Σεβασμιώτατος, απευθυνόμενος στους πιστούς, αναφέρθηκε στην ιερότητα των στιγμών και ευχήθηκε καλή Ανάσταση.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV