Δημητριάδος: Δεν θα φοβηθούμε, θα συνεχίσουμε

Με αφορμή την επίθεση που συνέβη στο Συνοδικό Μέγαρο χθες το απόγευμα, Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.Ιγνάτιος τονίζει ότι “Θα συνεχίσουμε να ασκούμε με ενότητα τα συνοδικά μας καθήκοντα γιατί έτσι επιβάλλουν οι ιεροί κανόνες, γιατί έτσι ζητάει το Σώμα της Εκκλησίας, γιατί έτσι ο Χριστός μας κάλεσε να λειτουργήσουμε να την ιερωσύνη και με ενότητα θα συνεχίσουμε να διακονούμε αυτόν τον ευλογημένο λαό.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV