Δήλωση Γιάννη Αμανατίδη για την επίθεση στην Ιερά Σύνοδο

«Επικοινώνησα, πριν από λίγο, με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ.  Ιερώνυμο, προκειμένου να ενημερωθώ για το αποτρόπαιο συμβάν της επίθεσης με καυστικό οξύ σε κληρικούς και λαϊκούς, κατά την σημερινή συνεδρίαση του Συνοδικού Δικαστηρίου στην Ιερά Μονή Πετράκη.

Εξέφρασα στον Μακαριώτατο τις πλέον θερμές ευχές μου για ταχεία ανάρρωση των πληγέντων».

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV