Η Δ´ Στάση των Χαιρετισμών στα Αμπελάκια Σαλαμίνος

Για να τελέση, την Ακολουθία της Δ´ και τελευταίας για την φετινή Μεγάλη Τεσσαρακοστή, Στάσεως των Χαιρετισμών της Υπεραγίας Θεοτόκου, μετέβη σήμερα το απόγευμα της Παρασκευής 16ης Μαρτίου 2018, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, στον Ενοριακό Ιερό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου – Αμπελακίων Σαλαμίνος, με την συμμετοχή πολλών ευσεβών ενοριτών.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV