ΠΑΡΕΣΤΗ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Η Ακολουθία των Παθών στον μητροπολιτικό ναό Αθηνών

Στην ακολουθία των Αχράντων Παθών του Κυρίου χοροστάτησε το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος στον μητροπολιτικό ναό Αθηνών.

Συγχοροστάτησαν οι επίσκοποι Ωρεών κ. Φιλόθεος, Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και Ρωγών κ. Φιλόθεος, ενώ παρέστη και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Φωτογραφίες: Χρήστος Μπόνης

Μετά την Ακολουθία ο Αρχιεπίσκοπος ευχήθηκε σε όλους καλή Ανάσταση.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV