Αισιόδοξος ο Αρχιεπίσκοπος για τον διάλογο με την Κυβέρνηση

Με θετική διάθεση προσέρχεται η Εκκλησία στον διάλογο με την Κυβέρνηση που ξεκινά στις 22 Ιουλίου στο πλαίσιο της κοινής επιτροπής διαλόγου Εκκλησίας – Πολιτείας.

«Υπάρχει όρεξη και από εμάς και από την πολιτεία. Θα κάνουμε έναν αγώνα, θα κάνουμε μια προσπάθεια… Πάντοτε είμαστε υπέρ του αγώνα και τις προσπάθειας» δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπός εξερχόμενος του συνοδικού μεγάρου όταν ρωτήθηκε από το orthodoxia.info για το τι περιμένει από τον επερχόμενο διάλογο.

Από πλευράς Εκκλησίας της Ελλάδος θα συμμετάσχουν οι μητροπολίτες Μεσσηνίας, Σάμου και Καισαριανής, ο επίσκοπος Ωρεών καθώς και ο νομικός σύμβουλος της Εκκλησίας.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV