Στο Άγιον Όρος οι Αρχηγοί των Ενόπλων Δυνάμεων

Στο Άγιον Όρος βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες οι Αρχηγοί ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΝ και ΓΕΑ για προσκυνηματική επίσκεψη.

Σύμφωνα με πληροφορίες η στρατιωτική ηγεσία, συνοδευόμενη από επιτελείο δεκαπέντε ατόμων, βρέθηκε στη Μονή Βατοπεδίου και γευμάτισε με τον νέο διοικητή του Αγίου Όρους, Αλκιβιάδη Στεφανή.

Σε ανάρτησή του ωστόσο, ο κ. Στεφανής, σημείωσε πως, “η παρουσία των Ενόπλων Δυνάμεων επιβεβαιώνει το πολύπλευρο ενδιαφέρον της Ελληνικής Πολιτείας για τον Ιερό Τόπο”.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV