Ευχές για μια καλλίκαρπη πρωθιεραρχική διακονία εξέφρασε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος στον νεοεκλεγέντα Πατριάρχη Γεωργίας κ. Σίο, κατά τη διάρκεια επικοινωνίας που είχαν το βράδυ της Κυριακής.
Ο κ. Βαρθολομαίος υπογράμμισε τη σημασία της νέας θητείας για το καλό του πιστού γεωργιανού λαού και την ευημερία της χώρας, μεταφέροντας το κλίμα ενότητας του Φαναρίου.
Η επικοινωνία πραγματοποιήθηκε με αφορμή την παρουσία της επίσημης πατριαρχικής αντιπροσωπείας στην Τιφλίδα, για την πρώτη πατριαρχική και συνοδική θεία λειτουργία του κ. Σίο.
Από την πλευρά του, ο Πατριάρχης Γεωργίας ευχαρίστησε τον κ. Βαρθολομαίο για τις εγκάρδιες ευχές του, εκφράζοντας αδελφικά αισθήματα αγάπης και εκτίμησης προς το πρόσωπό του.
Την επίσημη αποστολή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στη γεωργιανή πρωτεύουσα αποτελούν οι Μητροπολίτες Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας κ. Νικήτας και Σηλυβρίας κ. Μάξιμος.
Στην αντιπροσωπεία συμμετέχει επίσης ο Μέγας Σύγκελλος κ. Ιερώνυμος, εκπροσωπώντας το Φανάρι στις εορταστικές εκδηλώσεις για την ανάληψη των καθηκόντων του νέου Πατριάρχη.



