Έντονη αδιαθεσία παρουσίασε το πρωί της Κυριακής ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος, κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στον Καθεδρικό Ναό Αγίου Νικολάου, στην περιοχή της Αρετσούς στην Καλαμαριά.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.
Η διακομιδή του στο νοσηλευτικό ίδρυμα πραγματοποιήθηκε υπό τη συνοδεία περιπολικού της Ελληνικής Αστυνομίας.
Λίγες ώρες αργότερα, η Αρχιεπισκοπή Αμερικής ανακοίνωσε ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ελπιδοφόρος έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη ενημέρωση, η αδιαθεσία που παρουσίασε αποδόθηκε σε κόπωση και στις υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ημερών.



