Στο Παλαιό Φάληρο ευλόγησε τα ύδατα ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος ύστερα από πρόσκληση του επιχώριου μητροπολίτη Νέας Σμύρνης κ. Συμεών.
Στην Θεία Λειτουργία και την τελετή που ακολούθησε συμμετείχε και ο αρχιγραμματέας της Ι. Συνόδου, επίσκοπος Μεθώνης κ. Κλήμης





















