Η πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής της Εκκλησίας της Ελλάδος για τον διάλογο με την Πολιτεία

ORTHODOXIA.INFO | ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΕΡΔΗΣ Συνεδριάζει αυτην την ώρα στο συνοδικό μέγαρο της Μονής Πετράκη υπό την προεδρία του μητροπολίτη Ναυπάκτου Ιερόθεου η επιτροπή που συγκρότησε η ΔΙΣ για τον διάλογο με την Κυβέρνηση.

Στην συνεδρίαση λαμβάνουν μέρος, οι μητροπολίτες Ναυπάκτου, Κορίνθου και Πατρών, ο πρόεδρος του ΙΣΚΕ, ο αρχιμανδρίτης Γρήγόριος Παπαθωμάς, ο πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Καλιακμάνης, ο επίκουρος καθηγητής της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Βασίλειος Κονδύλης και ο νομικός Σύμβουλος της Εκκλησίας της Ελλάδος κ. Θεόδωρος Παπαγεωργίου

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV