Η πρώτη Ιερατική Σύναξη στην Ιερά Μητρόπολη Μάνης

Την Πέμπτη , στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Παμμεγίστων Ταξιαρχών Αρεόπολης πραγματοποιήθηκε η πρώτη Γενική Ιερατική Σύναξη υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μάνης κ. Χρυσοστόμου Γ’ και στην οποία συμμετείχαν όλοι οι ιερείς της Ιεράς Μητροπόλεως, ακόμα και συνταξιούχοι κληρικοί.

Μετά τον αγιασμό, που τέλεσε ο Σεβασμιώτατος, ακολούθησε η εισήγηση του πρωτοσυγκέλλου της Ιεράς Μητροπόλεως π. Συμεών Λαμπρινάκου, ο οποίος αφού καλοσώρισε το Σεβασμιώτατο, εκ μέρους των ιερέων, αναφέρθηκε σε διάφορα διοικητικά θέματα.

Στη συνέχεια ο Σεβασμιώτατος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του απηύθυνε πατρικές ευχές και συμβουλές προς τους ιερείς.

Η πρώτη Ιερατική Σύναξη ολοκληρώθηκε με γεύμα που παρέθεσε η Ιερά Μητρόπολη και στο οποίο παρεκάθησαν όλοι οι ιερείς.

Πηγή: Ιερά Μητρόπολις Μάνης

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV