Εορτάζοντας τα Θεοφάνεια στη Στοκχόλμη

Με κάθε λαμπρότητα και επισημότητα εορτάστηκε η εορτή των Θεοφανείων στον Ιερό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Γεωργίου Στοκχόλμης. Της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σουηδίας και πάσης Σκανδιναυΐας κ. Κλεόπας.

Να αναφερθεί ότι στη Θεία Λειτουργία και στη Τελετή του Καθαγιασμού των Υδάτων παρέστησαν πλήθος κόσμου. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε σε όλους ευλογημένη χρονιά και καλή φώτιση.

Ακολούθησε δεξίωση στην αίθουσα τελετών του Καθεδρικού Ναού, που προσέφερε η Φιλόπτωχος Αδελφότης Κυριών.

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV