Φιλανθρωπική βραδιά για την ενίσχυση του γηροκομείου της Ι.Μ. Λευκάδος (video)

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος πραγματοποιήθηκε η φιλανθρωπική βραδιά του Γηροκομείου της Μητροπόλεως Λευκάδας και Ιθάκης που είχε ως σκοπό την συγκέντρωση εσόδων για την συνέχιση της λειτουργίας του αλλά και την ενίσχυση του συσσιτίου άπορων πολιτών .

 

ΠΗΓΗ:acheloostv.gr

Google News

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις

Από το αρχείο της Εκκλησιαστικής Τηλεόρασης

ORTHODOX TV